12. juni 2011

Sun in the sky

Jeg vet, jeg vet... Det er ikke meningen at det skal ta så lang tid fra et innlegg til det neste, men jeg skriver når jeg kan. Og mens jeg husker det vil jeg bare si at som dere ser så har jeg ikke skrevet innlegg hver dag og det kommer jeg ikke alltid til å kunne gjøre heller. Sånn! Da var det sagt.

Jeg skrev jo i det forgje inlegget at jeg i dette inlegget skulle fortelle den andre grunnen til at jeg ikke hadde skrevet på lenge. Vel, her kommer den. Jeg har ikke skrevet på lenge fordi jeg fra mandag til torsdag trente ballet etter skolen. Vi hadde forestillingen på torsdag. Lurer dere på hvordan det gikk?

Dere får vite det uansett. Det gikk faktisk ganske bra. Jeg hadde solo, og jeg greide å huske den. Jeg var også forteller, og jeg greide også å fortelle sån cirka det som jeg skulle si.

Jeg har ikke bildene her, men jeg kan prøve å legge de ut når jeg kommer hjem fra båtturen.

Ja, dette er logoen til vinderendansestudio som jeg danser hos. Hehe...

SÅNN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar