22. des. 2011

Har du vært snill i år?



Nå er det bare tre dager igjen til jul! Dette er herlig. For to dager siden bakte jeg og Christine (søsteren min) pepperkaker og pepperkakehus mens vi hørte på herlig julemusikk av Michael Buble og Kurt Nilsen. Skal legge ut bilde av husene, men planen er å lage en liten by og den er vi ikke helt ferdig med enda.
I går var vi på besk hos noen venner av oss og vi spiste en ikke så tradisjonell julemiddag; sushi og pizza.
I dag er det bare to dager til julaften (det vil si bittelille julaften)! Jeg gleder meg veldig. Vi har allerede tatt imot mange gaver fra venner og familie og i tillegg har vi noen selv! Som jeg gleder meg!

I dag har jeg pyntet pepperkakene med melisglasur og vasket noen bad. Nå er det bare et lite julebesøk og en siste finish på en julegave jeg lager selv før jeg bare kan sette meg ned og se på julefilm.

Ønsker alle en gooood jul!







































Nissefar vet ALT..

2 kommentarer: