21. feb. 2012

God dag



Ahh, jeg er så glad! Sola skinner og livet er herlig. Jeg har vært ute i tre timer idag og gått.
Jeg gikk gjennom den vakre Frognerparken og bort til Kaffebrenneriet i Bogstadveien. Der slo jeg meg ned med en bok, en stor kopp kaffelatte og en cookie og leste i en time ca. Jeg ble ferdig med en UTROLIG spennende bok.
Det viste seg å være en serie med en bok til, så jeg har bestilt den på biblioteket og skal hente den etter vinterferien.
Dere lurer sikkert på hvilken bok jeg snakker om, den heter "4. Parallell - Lasarus Fenomenet". Jeg vet at tittelen kanskje høres litt kjedelig ut, men det er en helt fantastisk spennende, skummel og bra bok! Jeg kan nesten ikke si hva den handler om uten at jeg røper alt, men LES DEN! Den er UTROLIG BRA!!

Jeg kjøpte meg også noe garn og strikkepinner for jeg har tenkt å prøve å strikke et skjerf, så jeg kan vise resultatet når det er ferdig til dere!






1 kommentar:

  1. SKal jeg strikke litt for deg som sist ;) <3

    -Synne Von Tøff<3

    SvarSlett