30. apr. 2012

Dette liker jeg og jeg blir glad av det



Bilde er tatt fra weheartit.com


Jeg elsker når våren kommer etter og lukten av den sprer seg i lufta. Lukten av regn er også god. Jeg vet ikke hvorfor jeg liker den.. Tror bare det er fordi det er en så fersk og frisk lukt. Jeg elsker å kjenne sola i ryggen og varmen som sprer seg gjennom hele meg. Jeg elsker å være så dypt inne i en bok at jeg ikke blir forstyrret av omverdnenen også elsker jeg å føle meg kreativ! Det er så deilig å få ideer for så å utføre dem. Og om jeg ikke blir fornøyd hender det at jeg prøver igjen, eller så blir jeg sur på meg selv, men prøver igjen noen dager senere (eller ikke).

Hvor får jeg denne plutselige lysten til å være kreativ fra? Jeg vet ikke. Den bare kommer snikende inn på meg, gjerne når jeg har mye energi og er uthvilt. Den kommer også når jeg hører på musikk. Jeg blir så glad av den, også får jeg lyst til å gjøre noe kreativt.

Men hvordan får jeg uttrykket kreativiteten min da?
Jeg lakker neglene mine, tegner, skriver, strikker eller prøver å lage noe:) Det er vel kanskje litt rart det derre med lakkingen, men det er sånn jeg er. Jeg blir glad av å føle meg fin, gleden gir meg energi, energien gir meg lysten til å være kreativ, og der har vi det gående.

Selvfølgelig er jeg jo som alle andre da. Jeg er ikke alltid glad, føler meg ofte sliten, blir lei meg, noen ganger av de minste ting, mens de største problemene er de jeg holder inne lengst.
Gjør noen ganger litt mye på en gang og blir sur og lei meg fordi ikke alt blir bra. Og jeg går glipp av ting som jeg har lyst til å være med på.
Men sånn er det jo. Vi har oppturer og nedturer, noe som former oss.

Håper alle har hatt en flott 1.mai helg! Det har jeg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar