29. juni 2011

Sommeren på havet

Nå er det sommerferie. Siste dag på barneskolen er over og det ble en del tårer på alle. Jeg dro samme dag som skolen var ferdig. Jeg skulle til båten med pappa. Bergen er stedet reisen skal ende opp.
Vi var sånn passe heldige med været de første dagene. Men da vi kom til Kristiansand og oppover begynnte regnet å komme...

Vi har hatt det utroligt koselig. Jeg har sovet overreaskende mye på dagene hvor vi har seilt. Det lengste strekket gikk på 9 timer. Ganske lenge egentlig. Men med Harry Potter bok gikk det bra!

Nå som jeg sitter og skriver dette her befinner jeg meg i Egersund. Været er kaldt og vått. Ikke akkurat sommervær.

På disse bildene kan dere jo se hvordan det har forandret seg:








SÅNN!

2 kommentarer:

  1. Ni timer er ikke lenge :P det er påkrevd det! Fine bilder.

    SvarSlett
  2. Takk :) er ikke 9 timer lenge?

    SvarSlett